Опитування учасників ЗНО-2016, у якому взяли участь десятки тисяч випускників шкіл, дозволило вперше оцінити вплив соціально-економічних чинників на навчальні досягнення. Очікувано, видимий розрив між міськими та сільськими школами, а також між звичайними та “елітними” закладами можна значною мірою (хоч і не повністю) пояснити різницею в соціальному походженні випускників. Особливо велике значення має освіта батьків. Також на результати впливає сфера праці й посада батьків, наявність батьків-заробітчан, наявність удома книжок, розмір класу, необхідність добиратись до школи в інший населений пункт, можливість готуватись до тесту з репетитором, гендер тощо. В опитуванні було враховано також індивідуальні та мотиваційні чинники, що відіграють велику роль. Із менш очікуваних результатів дослідження було виявлено відсутність зв’язку між статками родини та балом ЗНО. Дослідження не дає остаточних відповідей на всі питання: бажано проводити аналогічні, методологічно вдосконалені опитування щороку, щоб побачити тенденції і переконатись у значущості перелічених чинників. Але як перший крок таке дослідження є дуже цінним задля кращого розуміння поточного стану доступу до якісної освіти в Україні та шляхів зміни освітньої політики....
Продовження читайте тут
Джерело: http://www.cedos.org.ua
Сторінки
- Головна сторінка
- Про мене
- Нормативна база
- Календарне планування
- Дистанційне навчання
- Розробки уроків
- Робота з обдарованими дітьми
- Позакласна робота
- Виховна робота
- Введення документації
- Національно-патріотичне виховання
- Видатні особистості нашого краю
- Місто, що здійснює мрії
- Зворотній зв'язок
- Корисні посилання
- Підготовка до олімпіади
- Тиждень математики
- Семінар вчителів математики
- Бобер
- Кенгуру
- Табір відпочинку "Сонечко"
- Національно-патріотичне виховання (робота з батьками)
- БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
- Математика і логіка 5 клас
- Підготовка до ЗНО/НМТ
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар