Теорія та практика змішаного навчання
Авторы: Кухаренко, Володимир Миколайович
Березенська, Світлана Миколаївна
Бугайчук, Костянтин Леонідович
Олійник, Наталія Юріївна
Олійник, Тетяна Олексіївна
Рибалко, Олена Володимирівна
Сиротенко, Ніна Гаврилівна
Ключевые слова: електронне навчання; змішане навчання; педагогічне проектування; інформаційні технології; критичне мислення; гейміфікація; педагогічні теорії; універсальний педагогічний дизайн
Дата публикации: 2016
Издательство: КП "Міськадрукарня"
Библиографическое описание: Теорія та практика змішаного навчання : монографія / В. М. Кухаренко [та ін.] ; ред. В. М. Кухаренко ; Харківський політехнічний ін-т, нац. техн. ун-т. – Харків : КП "Міськдрук", 2016. – 284 с.
Краткий осмотр (реферат): У монографії розкриті педагогічні аспекти змішаного навчання, наведена педагогічна технологія проектування змішаного навчання та різноманітні інформаційні технології для його підтримки. Звертається увага на методи формування критичного мислення у змішаному навчанні. Розглянуто ідею використання гейміфікації у змішаному навчанні. Наведені приклади використання змішаного навчання у середній школі, в університеті при вивченні технічних дисциплін. Розроблені науково-практичні рекомендації щодо застосування змішаного навчання в освіті. Призначено для керівників освіти, науково-педагогічних і педагогічних працівників вищих навчальних закладів, аспірантів та докторантів.
Немає коментарів:
Дописати коментар