П'ятниця 28.05.2020 Тема уроку: Підсумковий урок
На уроці: пропоную виконати такі завдання
Середа 27.05.2020 Тема уроку: Розв'язування задач і вправ
На уроці: пропоную виконати тест у форматі ЗНО → Тренувальний тест у форматі ЗНО
Домашнє завдання: фото результату прислати у вайбер
Понеділок 25.05.2020 Тема уроку(1,2): Повторення і систематизація навчального матеріалу
На уроці: пропоную виконати такі завдання
Домашнє завдання: фото виконаної роботи прислати у вайбер
Виконайте тест→ Підсумкова контрольна робота
Увага! Тест можна пройти лише один раз.
Після виконання тесту пришліть результат у вигляді фото мені у вайбер.
Домашнє завдання: фото виконаної роботи прислати у вайберПісля виконання тесту пришліть результат у вигляді фото мені у вайбер.
Записуємо у зошит дату уроку, тему.
На уроці: готуємось до підсумкової контрольної роботи
Виконайте тест → Підготовка до підсумкової контрольної роботи
Після виконання тесту пришліть результат у вигляді фото мені у вайбер і отримаєте відповіді тесту.
Домашнє завдання: фото виконаної роботи прислати у вайберПонеділок 18.05.2020 Тема уроку(1,2): Повторення і систематизація навчального матеріалу
На уроці: переглянути відео, записати лише приклади у зошит
Домашнє завдання: виконати тест (час виконання 15 хвилин) → Підсумковий тест “Подільність натуральних чисел”. Розділ 1 (6 клас) (перейдіть за посиланням, прокрутіть сторінку донизу, у віконці вкажіть своє прізвище, ім'я та клас і мою електронну пошту та натисніть почати тест)

П'ятниця 15.05.2020 Тема уроку: Повторення і систематизація навчального матеріалу
На уроці: переглянути відео, записати приклади у зошит
Домашнє завдання: виконати тест→ Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. Тест 10 (6 клас) (перейдіть за посиланням, прокрутіть сторінку донизу, у віконці вкажіть своє прізвище, ім'я та клас і мою електронну пошту та натисніть почати тест)
Середа 13.05.2020 Тема уроку: Корекція знань, умінь і навичок
На уроці: виконуємо корекцію
ІІ варіант -- Ада, Кирило, Олександр, Аліна, Ростік
І варіант -- Вікторія, Артем, Ксюша, Олександра
Домашнє завдання: фото виконаної роботи прислати у вайберП'ятниця 08.05.2020 Тема уроку: Контрольна робота №10 Тема: «Раціональні числа та дії з ними»
На уроці: виконуємо контрольну роботу №10
І варіант -- Ада, Кирило, Олександр, Аліна, Ростік
ІІ варіант -- Вікторія, Артем, Ксюша, Олександра
Перейдіть за посиланням Контрольна робота №10
Домашнє завдання: повторити параграфи 51-54.
Середа 06.05.2020 Тема уроку: Узагальнення і систематизація знань, умінь і навичок
На уроці: повторюємо параграфи 51-54.
Виконуємо у зошитах с.28-281 №2-6, №8
Домашнє завдання: повторити параграфи 51-54, підготуватись до контрольної роботи.
Понеділок 04.05.2020 Тема уроку(1): Приклади графіків залежності між величинами.
На уроці: опрацьовуємо параграф 54
Виконуємо у зошитах №1552.
Домашнє завдання: повторити параграфи 53, 54, виконати №1532 (для зразка відео)
Понеділок 04.05.2020 Тема уроку(2): Приклади графіків залежності між величинами.
Записуємо у зошит дату уроку, тему і варіант. На уроці: повторюємо параграфи 53, 54
Виконуємо у зошитах самостійну роботу
І варіант -- Ада, Кирило, Олександр, Ксюша, Ростік
ІІ варіант -- Вікторія, Артем, Аліна, Олександра
Середа 29.04.2020 Тема уроку: Приклади графіків залежності між величинами.
На уроці: опрацьовуємо параграф 54
Перегляньте уважно відео
Виконай самостійно у зошиті №1543, №1547
Домашнє завдання: опрацювати параграф 54, виконати №1544, №1551.
Сьогодні працюємо два уроки.
На уроці: опрацьовуємо параграф 53
Перегляньте відео, побудуйте координатну площину і точки як показано на відео.
Виконайте у зошиті №№1494(усно), №1496, №1498, №1500.
Сьогодні працюємо два уроки.
На уроці: опрацьовуємо параграф 53
П'ятниця 24.04.2020 Тема уроку: Перпендикулярні й паралельні прямі, їх побудова за допомогою лінійки і косинця.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 53, виконати №1501, №1508.
Понеділок 27.04.2020 Тема уроку(2): Координатна площина
Записуємо у зошит дату уроку, тему. Сьогодні працюємо два уроки.
На уроці: опрацьовуємо параграф 53
Виконайте у зошитах №1502(усно), №1515, №1522
Домашнє завдання: опрацювати параграф 53,
1) виконати №1519(2), №1529,
2) виконати → ТЕСТ Координатна площина. Тест 52 (6 клас) (фото з оцінкою за тест прислати у вайбер)
На уроці:
1)перегляньте відео,
2) запишіть означення та позначення паралельних прямих (2:45),
3) запишіть означення відстанні між паралельними прямими (6:40),
3) побудуйте у зошитах паралельні прямі a та b за допомогою косинця та лінійки, так як показано у відео (4:20).
4) через дану точку В, що не належить даній прямій а, провести пряму b паралельну прямій а (7:15).
5) для повторення розгляньте задачіу і їх розв'язки (8:20)
Виконати у зошитах №1480 (усно), №1482, №1484
Домашнє завдання: Виконати →ТЕСТ. Перпендикулярні та паралельні прямі. Тест 51 (6 клас)
(фото з оцінкою за тест прислати у вайбер)
Середа 22.04.2020 Тема уроку: Перпендикулярні й паралельні прямі, їх побудова за допомогою лінійки і косинця.1)перегляньте відео,
2) запишіть означення та позначення паралельних прямих (2:45),
3) запишіть означення відстанні між паралельними прямими (6:40),
3) побудуйте у зошитах паралельні прямі a та b за допомогою косинця та лінійки, так як показано у відео (4:20).
4) через дану точку В, що не належить даній прямій а, провести пряму b паралельну прямій а (7:15).
5) для повторення розгляньте задачіу і їх розв'язки (8:20)
Виконати у зошитах №1480 (усно), №1482, №1484
Домашнє завдання: Виконати →ТЕСТ. Перпендикулярні та паралельні прямі. Тест 51 (6 клас)
(фото з оцінкою за тест прислати у вайбер)
Записуємо у зошит дату уроку, тему.
На уроці: перегляньте відео, запишіть означення та позначення перпендикулярних прямих, побудуйте у зошитах перпендикулярні прямі a та b за допомогою косинця, так як показано у відео.
Розгляньте малюнки та запишіть означення у зошит
На уроці: перегляньте відео, запишіть означення та позначення перпендикулярних прямих, побудуйте у зошитах перпендикулярні прямі a та b за допомогою косинця, так як показано у відео.
Розгляньте малюнки та запишіть означення у зошит
Виконати у зошитах №1464, №1467, №1470, №1471
Домашнє завдання: опрацювати параграф 51, виконати і фото прислати у вайбер №1465, №1472, виконати →ТЕСТ Перпендикулярні прямі
П'ятниця 17.04.2020 Тема уроку: Корекція знань, умінь та навичок
Записуємо у зошит дату уроку, тему і варіант.
На уроці: виконуємо завдання контрольної №9, з якими у вас виники проблеми (див. завдання з уроку за 15.04.2020)
Далі виконуєте самостійно завдання з протилежного варіанту, лише ті, в яких у вас помилки
Домашнє завдання:повторити параграфи 48,49, прислати на вайбер виконані завдання корекції.
Середа 15.04.2020 Тема уроку: Контрольна робота №9 Тема: «Раціональні числа та дії з ними»
П'ятниця 17.04.2020 Тема уроку: Корекція знань, умінь та навичок
Записуємо у зошит дату уроку, тему і варіант.
На уроці: виконуємо завдання контрольної №9, з якими у вас виники проблеми (див. завдання з уроку за 15.04.2020)
Далі виконуєте самостійно завдання з протилежного варіанту, лише ті, в яких у вас помилки
Далі виконуєте самостійно завдання з протилежного варіанту, лише ті, в яких у вас помилки
Домашнє завдання:повторити параграфи 48,49, прислати на вайбер виконані завдання корекції.
Середа 15.04.2020 Тема уроку: Контрольна робота №9 Тема: «Раціональні числа та дії з ними»
На уроці: виконуємо контрольну роботу №9 у зошитах
Запиємо дату уроку і тему, варіант
І варіант -- Ада, Кирило, Олександр, Аліна, Ростік
ІІ варіант -- Вікторія, Артем, Ксюша, Олександра
Виконану контрольну роботу надіслати у вайбер
Домашнє завдання: повторити параграфи 48,49.
Понеділок 13.04.2020 Тема уроку: Рівняння. Основні властивості рівнянь. Узагальнення і систематизація знань, умінь і навичок
Тему і дату записуємо у зошит. Працюємо сьогодні два уроки
На уроці: виконуємо номери 6, 8 с.249
На уроці: виконуємо контрольну роботу №9 у зошитах
Запиємо дату уроку і тему, варіант
І варіант -- Ада, Кирило, Олександр, Аліна, Ростік
ІІ варіант -- Вікторія, Артем, Ксюша, Олександра
Виконану контрольну роботу надіслати у вайбер
Домашнє завдання: повторити параграфи 48,49.
Понеділок 13.04.2020 Тема уроку: Рівняння. Основні властивості рівнянь. Узагальнення і систематизація знань, умінь і навичок
Тему і дату записуємо у зошит. Працюємо сьогодні два уроки
На уроці: виконуємо номери 6, 8 с.249
Ідемо на перерву! Зустрінемось на наступному уроці.
На уроці: виконуємо номери 3, 4, 5 та 7 с.249
Самостійно перевіряємо:
3) число -2 є коренем другого рівняння; 4) х=-3/4; 5) х=-7.
Далі виконаємо номер 7 с.249
Домашнє завдання: повторити параграфи 48,49, розв'язати задачі (наведені нижче) за допомогою рівнянь, підготуватись до контрольної роботи
Задачі:
1) У саду росте в 5 разів більше яблунь, ніж вишень. Скільки вишень у саду, якщо їх на 16 менше, ніж яблунь?
2) На першій полиці втричі більше книжок, ніж на другій. Після того як із другої полиці переставили 2 книжки на першу, на другій їх стало в 4 рази менше, ніж на першій. По скільки книжок було на кожній полиці спочатку?
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
Математика (16.03-3.04)
Опрацювати параграф 46, переглянути відео, виконати №1257 (1,3,5), 1263 (1,3)
Опрацювати параграф 47, переглянути відео, виконати №1301 (2,4,6), 1310
Виконати контрольну роботу (в1 або в2)
Опрацювати параграф 48, переглянути відео,уважно розглянути хід розв'язування рівняння (приклад 4),виконати №1337 (2,4,6), №1340 (усно), №1342 (2,4,6), №1346, №1349 (1,2)
Опрацювати параграф 49, переглянути відео, виконати №1364, №1368, №1373, №1385, №1389, №1391, №1398, 1406.
Опрацювати параграф 48, переглянути відео,уважно розглянути хід розв'язування рівняння (приклад 4),виконати №1337 (2,4,6), №1340 (усно), №1342 (2,4,6), №1346, №1349 (1,2)
Опрацювати параграф 49, переглянути відео, виконати №1364, №1368, №1373, №1385, №1389, №1391, №1398, 1406.
Немає коментарів:
Дописати коментар